view sourceprint?

Städat mitt rum

Heej! Har inte haft tid att blogga på ett tag. Hela onsdagen och torsdagen har jag städat mitt rum, sortera och tömt lådor och målat ramar m.m. Tänkte lägga in lite bilder och visa er vad jag gjort.
Här nedanför, och bredvid är det bilder på min "garderob". Eller jag skulle inte kalla det garderob för det känns inte riktigt som en garderob när man har skynke och sånt. Men jag kan inte komma på nått bättre ord för det. Gillar den iallafall riktigt mycket!♥



Låt bilden tala för sig själv!


Här har jag sorterat smyckerna. Pappa ska sen bygga
en utdragbar skiva, som jag kan ha smyckerna på.



Min fina, stora spegel.


Målade några ramar. Alla i svart färg, så det ska passa i mitt rum.

 
Fick ett smyckesträd i julklapp. Kommer från Åhlens, om nån undrar.
Den står prydligt på en vägghylla i mitt rum. ↓


När jag tog den här bilden hade jag flyttat sängen dit, men egentligen
ska den stå mot den motsatta väggen. Plus att jag har tagit bort julpyntet på hyllorna.


Det var allt jag hade att bjuda på. I hope you have enjoy it! 
Kram♥

Kommentarer
Postat av: hillepille

NICE

2009-01-10 @ 21:11:26
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: josefina

det ser ju svin snyggt ut linn :)

2009-01-11 @ 12:39:27
URL: http://joosefiina.blogg.se/
Postat av: juulan

svar: fintfint!!! Snart får ni se mitt också=) Men det är inte riktigt klart ännu=)

2009-01-12 @ 07:36:52
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0