view sourceprint?

Hard work..

Efter helgen kommer då Måndag:


Ojobbig dag, eller!?
Först hade jag R&R, då ledde alle och philip en uppvärmning. Massa olika kull-lekar m.m. Sen efter luch hade vi matte oc hdå håller vi på med grupparbete. Så det var inte inte så jobbigt då, men lektionen var inte så lång. Efter det hade vi Kost & Träning. Då skulle vi ha fys. Det var inte lugnt! Men riktigt kul vare iallafall! Samma sak hände på kvällen. Då hade vi core med fotbollslaget, eller hon heter Hannele hon som leder det där. Det var också riktigt jobbigt, men askul!


Core. Magstark träning!


Tisdag:

Såklart hade jag världens träningsverk! Ondast i rumpan och insidan av låren. Alldeles lemmen. Det var ett tag sen man hade så här ont någonstans. Men då blir man ändå glad att man fått träningsverk för då vet man ju att det har gett någonting och det är ju bra. Så resten av dagen to jag det bara lugnt. Kan meddela att jag lärde mig någonting nytt i tisdags. Nämligen hur man vallar skidor! Kan ju vara bra att veta, kanske?



För er som undrar. Här får ni en bild så ni kan se
hur en vallabänk ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0