view sourceprint?

Angående bilder..

Jag vet att jag inte har lagt in några bilder från t.ex. Julafton, Ekträsk, Nyårs osv. Men det är för att det inte går lägga in på bloggen när jag sitter vid datorn där uppe. Och har inte kommit på hur jag ska göra, eftersom vi bara har lagt in bilderna där och sen raderat dom från kameran. Men då kom jag på, idag, att man kanske kan använda USB:n och föra över bilderna till laptopen istället. Så inom en snar framtid hoppas jag att jag har fått in bilderna. Det blir ju så mke roligare för både er och mig om jag visar bilder istället för att skriva så här mke text som jag just gjort.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0