view sourceprint?

Trötter!

Är super trött så jag gör bara en kort lista på vad jag gjort idag.

Skolan:
• R&R på morgonen.
• Håååål - betyder rebubbled!
• Texmex bufé, gott!<3
• Matte - några höll sin redovisning.
• Halvtimmes rast - vi gick och såg slutet på
  genrepet, på estetarnas melodifestival.
• Mentortid - Vi gjorde massa lekar. Rätt kul ändå!
• Svenska - då var det dags att hålla mitt tal.
  Jag pratade om Mia Törnblom, som har skrivt
  "självkänsla nu!".

Hemma:
• Blodpudding - tycker faktiskt om det!
• Försökte läsa min bok jag sedan ska skriva
  recention till. Har typ 200 sidor kvar!?
• Blev jätte trött, så...
• Jag gick och tänkte sova i 20 min, men...
• sovde i 1 timme!
• Nu, en halvtimme senare sitter jag här och
  funderar på om jag ska gå och lägga mig helt
  eller fortsätta läsa?


Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0