view sourceprint?

Torsdag 26 Februari

Kan tänka mig att en del tyckte jag skrev jätte mkt i förra inlägget? Så nu tänkte jag bara lägga in en liten lista över vad som har hänt för mig idag.

• Idrott > multiboll
• Samhälls > muntligt förhör
• Gick på hälsosamtal
• Matte
• Engelska >
gjorde övningar på datorn
• Kommunikation > fick igen provet
• Fotbolls träning

Sen har det ju hänt mkt mer än så, men det orkar jag inte beskriva. För nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok. Hillevi!? Tro det eller ej, jag har nu börjat läsa första boken av Twilight, "Om jag kunde drömma". Hoppas den är lika bra som alla säger. Filmen var ju bra så då borde boken också vara det.


Seya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA E SÅÅÅ LYCKLIG!! äntligen! INte bara Twilight, jag lyckas få dej läsa en bok som JAG tycker e bra! det e inte oftaaa

2009-02-26 @ 22:34:12
Postat av: josefina

tack :)

2009-02-27 @ 16:49:25
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0