view sourceprint?

Today

Rätt chill skoldag idag!

R&R - jag och Mimmi fick leda uppvärmning.
Matten - vi skulle gå igenom ett prov vi haft, men då funkade inte dokumentet på datorn. Så hon gick in på youtube och visade oss lite rolig klipp på bebisar som skrattar m.m.
Kost & träningen - Vi hade hiphop arobics. Vi fick lära oss en dans av vår lärare. Sedan skulle vi öva och komma på en egen posé. Kss, säger jag bara!

Ni måste se den första FÖRST! Sedan Remixen! Hahah, så kul!

 



Ikväll hade vi dessutom löpning i det "vackra vädret". För mig gick det inge vidare iallafall.
Och just nu sitter jag och gruvar mig för imorgon. Då har vi skidor på vitberget och det kommer blir jobbigt när jag och några till måste gå från vitberget tillbaka till anderstorpsskolan. Sen kl. 13.00 har jag och Jasmine muntilga nationella i engelska. Tror du jag gruvar mig lite, eller? Jag suger verkligen på engelska! Åh, läängtar INTE!!

Ne, nu ska jag gå och packa inför imorgon.
Önska mig lycka till, kan nog behövas!?
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: adina

Hiihi den där videon, remixen, diggar jag:$

2009-02-25 @ 12:09:13
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0