view sourceprint?

Lördag

Vaknade halv 11 idag. Låg och läste nästan alla FRIDA tidningarna till halv 1. Sen gick jag upp och åt frunch, duscha, klädde på mig. För att sedan städa mitt rum, som såg ut som ett bombnedslag. När jag var klar med det var jag tvungen att städa toan och direkt efter att jag var klar kom Joel. Då skulle vi äta middag. God mat! Och sen har vi typ chillat framför tv:n och ska nog fortsätta göra det hela kvällen, t.ex. se melodifestivalen.

Nu börjar det. Ska sätta mig och mysa med älsklingen framför tv:n nu. Pusshej och ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: josefina

jo det var det :)

2009-03-01 @ 16:15:06
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0