view sourceprint?

Alla hjärtans dag!<3

Igår var det ju alla hjärtans dag!<3 Hoppas alla hade en bra dag! Det hade iallafall jag. Dagen började med att vi for till Piteå. Där gick jag och Joel direkt till hans mormor och morfar, som jag aldrig har träffat förut. De var jätte trevliga och bjöd oss på fika. när vi varit hos dem i ungefär en timme begav vi oss in till stan, för att shoppa. Jag hittade faktiskt några fina saker. På Gina Tricot köpte jag en sån där svart spets tröja för bara 29 kr!! Och på HM hittade jag en jätte snygg randig tröja, men den var däremot lite dyrare.

Efter ca två timmar på stan så gick vi till en pizzeria för att äta pizza såklart. Sedan åkte vi till Pitehavsbad! Wihoo, va kul det var! Vi badade, åkte ruchkanor, bastade, bubbelpool och Joel fick bl.a. mig att åka "toaletten" för första gången. De ni! Hahah, kanske var på tiden?

Kl 6 var det raka spåret hem, för Bror och Erika hade nämligen vunnit melodifestival biljetter! Och vi for hem och såg på tv:n istället. Mys! När vi kom hem och hade slagit oss ner framför tv:n så gick jag och Joel för att ge varandra våra alla hjärtans dag presenter. Åhh, jag fick världens finaste present av han! 70% choklad och "Älsklings checkar"! Han må vara världens gulligaste pojkvän, och jag är så glad att han är min! Puss älskling!<3



Här får ni se vad som stod i "älsklings checkar"<3

 
Jag hann inte ta kort på grejerna han fick, men detta gav jag honom.
Massa godis som han älskar! (Bilderna är från google)



Plus detta foto, och ett "alla hjärtans dag kort", jag pysslat till själv.
Jag hade köpt en liten svart ram och sedan satt dit detta foto på oss.
Jag älskar dig!<3



Åter igen hoppas jag ni också har haft en underbar alla hjärtans dag igår!
Puss på er!;*

Kommentarer
Postat av: juulan

låter underbart!!

Jag gav älskling typ sånna där checkar också=)

2009-02-15 @ 13:33:08
URL: http://juulan.se
Postat av: juulan

svar: nja alltså vi skulle inte ge varandra så jättemycket eftersom vi var i Umeå, men jag fick massor med blommor, en massa underbara lappar där han hade skrivit massa fina saker. Sedan bjöd han ut mig på middag (A) jättemysigt!

2009-02-15 @ 23:21:36
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0