view sourceprint?

Albert & Ture

Uppdatering om Söndagen. Vaknade upp vid älsklingen. Han skulle iväg halv tio och spela match i Vännäs. Sedan duschade jag och gjorde mig klar för att fara till mormor och morfar. De firade sin bröllopsdag och har varit gifta i 45 år! Tänk på va de har kämpat på bra! Förutom vår familj så var även kusinerna där, Erik, Johan och Gustav, sedan Albert och söta Ture. Dessa syskon är ju bara för söta!

När vi varit där en stund for vi hem jag jag skulle direkt iväg på träning. Har inte tränat på en vecka, pga. förskylning. Så det var riktigt kul att få komma tillbaka. Ja, det var väl allt som hände på söndagen, tror jag. Bjuder på en bild på Albert. Har tyvärr ingen bild på Ture än, men det kommer snart! Puss!





Kommentarer
Postat av: juulan

svar: haha verkligen!

2009-02-17 @ 13:52:23
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0