view sourceprint?

Intro

(detta inlägg skulle ha publicerats kring kl.9 idag.)

 

Hejhej! Nu sitter jag på skolan och vi har hål till kl 11. Hm, inte så värd dag. För vår lärare på NkB sa att vi skulle komma på lektionen i morse, men när vi kom dit sa han att vi fick göra vad vi ville. Åhh!! Ville bara ha sovmorgon!!

Aja, annars så har vi bara ett engelskaförhör idag, samt att vi ska få igen våra prov på matten och få veta betyget i bild.

 

Sen så kan jag även nämna att det är Dundercupen imorgon! Tagga! För er som inte vet vad det är, så kan jag säga att det är en innebandytunering för hela våran skola. Årets händelse typ! Har blivit rätt stor grej, alla klär ut sig och har intron osv. Kul,kul!!

Kan tillägga att jag och tjejerna i min klass har ett lag och vi satsar hårt! Vi tränade innebandy i måndags på idrotten och sen tränade vi jättesent på kvällen. Haha, det var faktiskt roligt! Och vi har ett väldigt bra intro också, tycker då iallafall jag. Vi lärde oss hela dansen på en dag. Så det är bara att hoppas att det kommer gå bra.

Alla som kan, kom och se kl 10.05 i Anderstorps gympasal!

Tagga tjejer!

 


Kommentarer
Postat av: Josefina

tack själv :)

vi måste verkligen göra om det!

2009-12-17 @ 11:09:24
URL: http://joosefiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg in videoklippet på oss från dunderC:D

2009-12-19 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0