view sourceprint?

Julklappar jag fick!


Längst upp till vänster: Fjärde boken av Twilight, underställ, grå halsduk.

Mellersta raden från vänster: Pengar till en jacka (inte den på bilden),

biopresentkort, solkort med 4 ggr, svart stickad tröja.

Längst ned från vänster: Armband med rosett,

nitarmband, pengar, choklad.

 

 

 

Först måste jag säga att jag och älsklingen inte skulle ge varandra någonting dyrt etc.

Anledningen är att vi har bestämt tillsammans att vi ska lägga undan en slant var till vår

utlandresa istället. Men jag tycker älsklingen skämde bort mig ändå.


Som ni ser så fick jag ett sorts knäckebröd som är hembakat hos kringlan (det är jättegott!).

Sen fick jag även en svart morgonrock. Hah, väldigt gulligt av honom med tanke på att jag

hade önskat mig en sådan, men saken var den att han inte visste att jag hade önskat mig det.

Så det blev lite komiskt. Slutligen gav han mig en ram med två foton och då valde

jag detta som ni ser på bilden. Bilden är tagen då vi var i Kittelfjäll i vintras.


Vill även tillägga att min älskling skrev ett

väldigt fint rim♥ på paketet till ramen (ni får läsa själva).

 

Tack älskling!♥

Jag älskar dig superdupermycket!♥

Puss!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0