view sourceprint?

Lördag - under dagen!

Imorse vaknade jag upp vid älsklingen, som är det bästa jag vet! Vi myste och gjorde frukost för att sedan ta bussen till stan kl 12. När vi var framme i stan hade vi bara drygt en timme på oss. Ni kanske undrar varför vi for på stan när det här kanske var årets varmaste dag, istället för att fara på en strand? Ja, det var så här.. Joel hade en rabatt på 90 kr på Lilla Maries café, som skulle gå ut idag. Därför for vi till stan och fikade där! Jag tog en kladdkaka, som måste ha varit den godaste jag någonsin smakat!


   
Lilla maries café
Alla dessa bilder är tagna från google.




Men efter ett tag var vi tvungna att ge oss av från stan för att åka till Bureå. Vi åkte med en ur älsklingens fotbollslag eftersom de skulle direkt till samlingen, till matchen. Jag gick hem och åt, sedan for jag tillbaka till tallbacka för att se deras match.

Helt otroligt, de vann med 3-1! Grattis hörrni! Men mindre kul för mig. Jag missade då bortalaget gjorde mål i början, sen gjorde Bureå 2 snabba mål just då jag hade gått på toa. Hur kul var det, haha? Men en positiv grej var att jag hade med mig systemkameran och kunde då ta en massa bilder. Dock blev inte bilderna så jättebra, eftersom jag int riktigt kan med kameran och för att vi inte har det bästa objektivet för sådan fotografering.

Vi börjar med att jag satt bredvid Natalie och Nickolina när jag såg matchen..


<Nickolina & Natalie>


Här har ni Mostafa som gjorde alla Bureås mål.






Inkast av Joel.


Alle fintar..


Joel lägger en frispark.


Här kastar han inkast igen, och bollen flyger enda in till målområdet!


Min älskling!;*


Här gör han en så kallad karatespark! haha.. 




Det var stekhett, alltså i luften.. eller älsklingen är också het! haha ;)


Thihi, min snygging. Jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0