view sourceprint?

SPFL2a here we comes!

Godmorgon! Solen skiner idag med! Dock blåser det mycket kallare så det går nog inte sola. Så därför får jag passa på att städa mitt rum m.m. och fixa lite saker inför skolstarten imorgon.

Jag ska då börja mitt andra år på Sektrum friluftsliv och ledarskap. En riktigt bra linje som jag är supernöjd med! Så det ska nog bli ett roligt år med massa roliga händelser! Det enda som känns tungt är allt pluggande och alla läxor. Det ser jag mindre fram emot! Men det kommer man inte undan, tyvärr. Så är livet.

En fråga till er. Går du gymnasiet, är du i så fall nöjd med din linje?



Här får ni se lite bilder från när jag och min klass gick vårvandringen.
Kvallan på bilderna är inte det bästa eftersom jag tog med mobilen ute i skogen.




















Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godförmiddag :)

2009-08-19 @ 13:17:59
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: DINA

men gött :P då har vi inte många år kvar iaf ;) fast det hade varit gött att börja trean nu ju haha!

2009-08-19 @ 14:31:00
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0