view sourceprint?

För hälsan!

God dag, alla läsare! Härligt väder idag också! Tyvärr kommer jag inte utnyttja det. Jag tänker sitta inne hela dagen eller sätta mig i skugan och läsa en bok. Varför kanske ni undrar? Jo, det är så här att jag har nämligen match ikväll. En viktig match. Och då vill jag vara riktigt laddad och bra förberedd! Därför måste jag ta det lugnt, dricka mycket vatten och undvika solen. Och varför jag undviker solen är för att jag blir så trött och lat när jag solat. Man orkar ingenting efteråt, vilket jag har märkt på andra matcher och träningar. Det är verkligen inte kul!


Så idag hade jag tänkt pyssla om mig själv lite och göra sånt som är viktigt:

•  Göra fotbod.  

•  Rensa garderoben och försöka hitta nya outfits.

•  Läsa en bra bok ute i skuggan.    

•  Göra en god smoothie. 

•  Städa toan (mitt städområde här hemma).

•  Dricka mycket vatten!  



Jag tror min dag kommer blir helt okej. Eftersom jag ändå tycker dessa saker är roliga, som att unna mig saker och rensa garderoben. Man vet aldrig vad man kan hitta där?

Vad ska ni göra en sån här härlig dag?

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Nej, det tog inte lång tid alls (:

Är redan uppe i över hundra poäng igen, så från 0-100 på fem sekunder typ ;P Nej, men ett par dagar!

2009-08-05 @ 14:53:32
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Monica

sv: Okej, är det roligt då? :) Jag är 16, börjar mitt första år på gymnasiet den 18 :)

2009-08-05 @ 17:05:23
URL: http://moniicaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0