view sourceprint?

Update and Powernap!

Sorry dålig uppdatering! Men som ni kunde läsa i förra inlägget så var jag rätt upptagen igår. Matchen jag spelade igår mot Klintarna slutade 2-2. Vi vände två stycken underlägen, först 1-0 till 1-1 sedan gjorde dom 2-1 och just i slutet gjorde vi mål och då blev det 2-2. Båda målen gjordes av Lova och matchens lirare enligt mig var Mia Lövfgren!




Sen på kvällen såg jag och älsklingen en film på tv och gick sedan och la oss för att göra en tidigt kväll. Men tror ni jag har sovit nått? Nae, och jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag gissar att det är för att jag är förskyld och har skolångest. Då brukar jag inte kunna sova så bra. Därför var jag typ död på skolan idag och jag tog en powernap när jag kom hem. Så nu känner jag mig lite piggare, men jag tänker ändå gå och lägga mig tidigt ikväll, även fast vi har sovmorgon imorgon.

Vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

svar: aa jag tycker själv att de är rätt så roligt! :)

2009-08-24 @ 20:49:09
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0