view sourceprint?

Tufft schema framför mig!

Hejsan och godmorgon allihopa! Idag har jag ett väldigt tufft schema framför mig. Jag har ju match idag, samling nångång vid 2 sen spelas matchen 5 och då är vi hemma vid 8. Alltså halva dagen är fullbokad. Men före det ska jag också hinna med rätt mycket. Jag skriver en "att göra idag lista" så förstår ni bättre.


Att göra idag:

•  Ordna mat att ta med sig på matchen (kycklingpasta).

•  Ordna mat att äta som lunch innan jag far (fiskpinnar och potatis).

•  Städa mitt rum.

•  Fixa lite av Joels present (han fyller 18 år på onsdag. Skulle bli jätteglad
   om ni har några tips på presenter?)

•  Ordna lite saker inför skoldagen imorgon.

•  Fixa naglarna (om jag får tid över)

•  m.m.


Som ni ser är det rätt mycket jag ska hinna på 3 timmar!? Aja, det är bara att slita sig från datorn och börja sätta igång. Som ni förstår så hinner jag inte blogga lika mycket idag, är alldeles för upptagen. Men ni får ha en bra söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Drew Barrymore Fan

Hej, är du ett Drew Barrymore fan?



Kika då in den här bloggen!

http://drewbarrymore.blogg.se

2009-08-23 @ 11:18:00
URL: http://drewbarrymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0