view sourceprint?

Triaden!

Jag kom nyss hem från Buregaffla där dom körde triaden.  För er som inte vet vad det är så kan jag enkelt förklara. Det är en tävling där de ska simma, dricka öl, springa, dricka öl, cykla och dricka ännu mer öl. Alltså dricka öl vid varje station, sen se vem som kommer först i mål.

Det var inte så länge man var där, men ändå var det hur mycket folk som helst! Riktigt trevligt tycker jag. Synd bara att jag inte tog med kameran.

Ikväll får vi se vad jag hittar på, inga planer bestämda än. Är det någon som vill göra något ikväll så hör av er till mig!?=)



Tagen av Adina

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack :D <3 och lycka till :)

2009-08-01 @ 21:40:44
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0