view sourceprint?

Syjunta med brudarna!?

Hallå där! Jag har inte hunnit blogga så mycket idag. För direkt efter träningen drog jag till Mia. Där var även Hillevi, Thea och Nädlie, och senare kom Anna. Vi såg först på bilder från Mia och Theas stockholmsresa, sen började Hillevi och Natalie fixa med Hillevis nya löshår. Sydde och sydde hela kvällen lång. Medan vi andra spelade kort och såg på. Dessutom hade vi riktigt kul med kameran! Ni lär ju se det på bilderna senare!? Däremot så orkar jag inte redigera dem eller lägga in alla. För vet ni vad? Jo vi tog omkring 200 stycken kort!! Hehe, men kul var det!

Fast tyvärr kan jag inte lägga in dem nu, för det laggar. Plus att jag måste verkligen gå och lägga mig nu. För jag ska in till stan igen imorgon bitti. Alltså kommer jag inte kunna blogga förrän fram emot middagen imorgon. Men jag hoppas ni kan hålla ut tills dess!? 

Ni får ha det så bra och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0