view sourceprint?

Sista chansen!

Guten morgen!

Jag vaknade nyss? Alldeles för sent! Nu måste jag ta tag i det och börja vända tillbaka dygnet innan skolan börjar. Annars kan det bli tufft! Idag hade jag tänkt hinna in till stan någon gång för att hitta en ny regnjacka/jacka, skolväska m.m.
Vad ska ni göra idag?




Sen så ville jag bara påminna er om att idag är det SISTA CHANSEN
att rösta i tävlingen jag är med i. Jag säger inte att ni måste, men jag skulle
bli så himla glad om ni röstade på mig!?
Tack på förhand!

Jag är nr. 5!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

jag älskar skräckfilmer :P

har röstat på dig nu :)

2009-08-11 @ 12:28:14
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0