view sourceprint?

Senaste inköpen!

Hejhej! Nu ska ni få se vad jag hittade på stan igår.



Fyra stycken nagellack, Cubus. Kommer dela dem med min syster.


Väska, Accent. Kommer jag använda som skolväska.


Tunika, HM. Jag har hittat en ny favoritfärg!


T-shirt, BikBok. Även denna blåfärg är nu en favorit!


T-shirt, BikBok. Och radigt har jag alltid älskat!


Alla väders Jacka, Intersport. Den är riktigt fin!



Jag tror det var allt! Jag kan säga att jag är nöjd med allt, men mest nöjd med jackan!
Den kommer att bli superbra att ha i höst. Speciellt för mig som går Friluftsliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0