view sourceprint?

"Sagan om ringen"

Hejsan! Nu blir det filmtajm med popcorn och världens bästa film! "Sagan om ringen"! Seriöst, det måste vara den bästa filmen som någonsin gjorts, eller alla ringen filmerna är bra! Jag älskar dom!





Förövrigt: Jag vet att jag lovade att blogga om Joels födelsedag idag, men jag har inte haft tid och nu ska jag se film. Därför skriver jag om det imorgon istället och jag kan lova er en sak, det kommer att komma en massa bilder! Så då får ni hålla utkik imorgon!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig fredagkväll! kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-28 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0