view sourceprint?

Monday!

Hello! Today har jag tagit det lugnt och varit med älsklingen. Sen på kvällen hade jag fotbollsträning och såg sedan Joels match. Dom vann med 15-0 mot Medle! Säger rätt mycket va? Och nu senare ikväll har jag övningskört lite. Det börjar gå rätt bra nu, men man måste ju ändå fortsätta nöta hela tiden. Hoppas bara att jag får tid till det nu när skolan börjar och man börjar få en massa läxor.



Jag kunde inte svara eftersom du var anonym. Därför får jag skriva i inlägget
och vem vet, det kanske är någon mer som undrar samma sak?
Din fråga var "Vad håller du på med för idrott?"

Svar:
Jag håller på med fotboll och spelar i Bureå IF:s
           damlag i div 4, och jag älskar det! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0