view sourceprint?

Hardwork!

Gokväll alla läsare! Jag tänkte berätta att träning gick väldigt bra för mig och det såg även bra ut för resen av laget. Det är positivt och roligt!

Sen så måste jag även berätta en tråkig nyhet. Jag hade tyvärr ingen tid över i dag heller, att skriva om Joels present och födelsedag. Sen så vet jag att jag inte kommer att ha tid varken imorgon, onsdag eller torsdag. Jo för att imorgon måste jag plugga på läxor hela kvällen pga. att jag har tre läxor till på onsdag, på onsdag har jag träning och på torsdag jobbar jag.

Nu är det ju så att alla dessa grejer går självklart före bloggen för mig och det hoppas jag ni förstår!? Men jag ska göra mitt bästa och skriva nått inlägg varje dag.

• läxor
• träning
• jobba



Känns typ så här tungt med allt arbete!^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0