view sourceprint?

Första skoldagen avklarad!

Ja då var första skoldagen avklarad. Vad jag tyckte om dagen? Nja inte så värst kul.. Trodde det skulle vara bättre, men så var inte fallet. Mycket synd tycker jag. Jag som hade hoppats!? Aja, det är bara att fortsätta i det gamla vanliga igen antar jag? Suger! Åh, vad arg och besviken jag blir.. Nämner inga anledningar på bloggen om varför jag är det. Men ni kan få veta att jag kommer nog inte orka med bloggen lika mycket nu när skolan börjat om, vilket jag tycker är jättesynd och tråkig. Jag som älskar min blogg jättemycket just nu!? Men när man går skola får man läxor, blir helt slut, stressad osv. Då hinner jag inte ödlsa någon tid på bloggen. Sorry, men jag ska ändå försöka så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0