view sourceprint?

Ensam hemma!

Ja då sitter man här ensam hemma. Familjen är borta över helgen och älsklingen kunde inte stanna hos mig. Men vadå jag har ju valt det själv. Jag valde att stanna hemma från Ekträsk för att istället kunna spela våran match som vi har imorgon. Så nu är det bara att börja ladda inför den och därför ska jag gå och lägga mig snart.

Men först ska jag berätta lite om ikväll. Jag var ju nämligen hemma hos min älskling och blev bjuden på mat av hans familj. Klyftpotatis och kött, och äppelpaj till efterrätt, mums! Sen såg vi två stycken filmer. Två stycken lite knäppa filmer, men roliga, en av dem var "Happy Gilemore" som gick på feman. Alltså en rätt lugn kväll pga. att vi alla var helt slut och orkade inte göra någonting. Men sådana kvällar behövs ibland!



Tagga match imorgon tjejer! Vi ska vinna!


Kommentarer
Postat av: elin fanny & myran

sv: joo då det är braa ;) <33 länka blogg ?;P

2009-08-23 @ 00:22:32
URL: http://wrooong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0