view sourceprint?

Äntligen!

En av de bättre dagarna på länge! Det var jättesoligt, varmt och skönt idag! Kan man säga "äntligen", eller är sommaren slut? Jag blir iallafall glad om det fortsätter vara så här varmt hela augusti ut.

Idag har jag alltså solat och blivit en gnutta brun. Testat ta några kort med nya systemkameran. Haft fotbollsträning, och sedan såg jag Joel spela match. Utv Bureå - Sunnanå 2-0. Bureå var jättebra och spelade riktigt snyggt spel! Det vill jag se mer av! Ett extra plus till min älskling för att han var en av dem som var bäst på plan.

Efter matchen for jag, Mia, Thea och Greta till Mias skog för att plocka blåbär. Vi skulle nämligen göra en blåbärspaj. Sagt och gjort! Den blev god, men vädigt såsig! Efter ett tag kom även Tove och Amme, men de hade med sig en egen kladdkaka de hade gjort.

När vi ätit de nyttiga klart så körde vi en sväng till myggis för att spela fotbollstennis. Alltid lika kul! Jag tror det har blivit vårt nya nöje nu för tiden!?




Amme och Toves kladdkaka! Glömde dock ta på våran blåbärspaj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0