view sourceprint?

*Om mig*



Jag har insett att jag längtar jätte mycket till sommaren.
Jag lyssnar på allt möjligt.
Jag pratar när jag känner för det.
Jag tycker om min pojkvän, mina vänner, min familj, fotbollen osv.
Min bästa vän är den som förstår mig bäst.
Min första kyss kommer jag alltid att minnas.
Jag avskyr taskiga personer.
Kärleken är det bästa som finns just nu!
Jag gillar samma som jag tycker om.
Jag kommer aldrig att glömma då jag var med Joel och hans familj m.fl. i Kittelfjäll.
Jag är hemligt förälskad i ingen. Jag är ju förälskad i Joel.♥
Sist jag grät var jag riktigt sur och irriterad på mamma.
När jag är glad ler jag hela dagen och är väldigt optimistiskt mot allt och alla.
När jag vaknar på morgonen är jag alltid trött.
Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på varför det låter som att man är i ett akvarium i datasalen.
Idag har jag haft ett prov och det gick hyffsat, men inte som jag hade förväntat mig.
Inatt sovde jag oroligt och gruvade mig för provet.
Imorgon har jag fotbollsträning och jag längtar!
Jag vill verkligen inte dö.
Jag undrar alldeles för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0