view sourceprint?

Onsdag den 22 april

Hejsan! Idag har jag haft matteprov; som jag nämde tidigare. Jag kan säga att det gick inte lika bra som jag trodde att det skulle göra. Så det var en besvikelse. Meen, gjort är gjort. Jag går givetvis inte och surar över det precis, utan det har jag nu glömt. Annars så har dagen varit en lång vanlig skoldag. Förutom att vi var på en föreläsning om alkohol och droger sista lektionen.

När jag kom hem gjorde jag mat och for på träningen. Det var rätt varmt ute. Så jag körde i bara underställ, shorts och t-shirt. Det är lite kläder för att vara jag! Nu sitter jag här och ska egentligen träna på engelska för att jag ska kunna klara av nationella provet på fredag. Det är inte mitt bästa ämne precis, om jag säger så?

Imorgon kommer jag vara borta hela dagen. Först skolan, sen åker jag direkt till stan för att träffa älsklingen. Jag och Joel firar 9 månader imorgon och vi ville hitta på något. Det blir middag på dallas och se "Män som hatar kvinnor" på bio. Hehe, kanske inte det mest romantiska precis. Varför vi ska äta på dallas är för att det går snabbt och är billigt. Bion börjar ju där omkring kl 6. Varför vi valde "Män som hatar kvinnor" är för att det fanns ingen bättre film på bio just nu och för att vi har hört talas om att den är bra. Har även hört att den är väldigt läskig och då har jag ju tur att jag kan hålla älsklingen i handen. Det blir nog mysigt endå tror jag! Det blir ju det man gör det till och jag vill göra det till en riktigt bra dag för mig och älsklingen! Puss på världens underbaraste pojkvän. Jag älskar dig!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0