view sourceprint?

Bildbomb nr.3 från Kittelfjäll!

Vet ni vad jag har fått gjort!? Jo jag fick åka helikopter! Gud vilken upplevelse! Gissa vem som är bäst och fixade det? Älsklingen såklart! Jag bytte massagen jag fick i julklapp mot helikopterflyg istället. Det var riktigt gulligt gjort att fixa det för mig. Tack älskling! Självaste flygningen var häftig och det går att jämföras med en berg- och dalbana. Piloten var en stridspilot och då körde han lite "vildare" än vanligt. Nu visar jag alla bilder jag hittar, både mina och Joels.






































(Observera att det står "HEJ" i snön.)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0