view sourceprint?

Have a nice day! ;D

Ett bra tag sen jag skrev sist. Typ lite mer än en vecka, men vadå man orkar ju inte skriva jämt. Ja, jag orkar nog inte berätta riktigt vad jag har hunnit göra, men jag kan berätta om idag istället. T.ex. idag hade vi idrott på morgonen och sen hade vi friluftsliv direkt efter det. Så nu har jag provat på softboll (nästan som baseboll) och det var inte så lätt kan jag säga dig.
Sen på fl lektionen så skulle vi få prova på att sätta upp tält och sen lekte vi nån lek också. Vi ska ju snart på lägerskola till Medle. Det är då vi ska sova i tält och ha skoj m.m. längtar typ! Efter lunch hade vi engelska och svenka, inte lika kul, men ändå en rätt okej dag!

Och imorgon har jag sov morgon! Riktigt härligt, börjar inte förrän kl halv 1! Fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma, men skönt att man får sova lite längre iallafall.


Ha det bra, Hejs!

Kram Linn ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0