view sourceprint?

Helgen..

En mycket trevlig helg! I fredags var jag med Joel och vi bara myste och hade det bra.♥ Förutom att farmor hade svimmat och fallit rakt fram, när hon var hos några. Och då hade de ringt och sagt att hon åkt upp med ambulansen, till akuten. Jag var orolig hela kvällen och trodde det var nått riktigt allvarligt. Men det visade sig att hon hade lågt blodtryck och jag tror det är pga nån medicin hon tar. Aja, men hon mår bättre nu, har bara lite feber och en hjänskakning tror jag. 

I lördags såg jag först Joels match, Bureå-Morön, 1-2. Efter det for jag, Mia och Natalie hem till Mia, för att se Skellefteå AIK, som vann med 3-1! Joel kom och såg slutet av matchen med oss. Sen gick vi till Patrik och Natalie för att spela spel och umgås. Förutom jag, Joel, Mia, Patrik och Natalie, så kom även Söderlund och Mathias. Tack för den kvällen, det var jätte trevligt och jag gör gärna om det!

Söndag, sista dagen på helgen, och nästa dag är det skolan...suck.

Jag har mest tagit det lugnt. Kusinerna har varit här och firat Isac. Så man har ju hunnit äta lite onyttigt. Sen har jag haft min sista gräs träning. Åh vad jag redan kommer längta till gräs igen! Efter det åkte jag och pappa ut en sväng för att övningsköra. Det gick väl hyffsat bra, eftersom det var ett tag sen sist.


Nä nu ska jag ta och lägga mig,
även om jag har sovmorgon imorgon.
Hare bra allihopa! Pusshej ;*


Joel Bohman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0