view sourceprint?

BIF(L)

Tjeena!=)

Igår var jag på fotbollsavslutning med världens bästa lag!
                                   Bureå IF♥

   

 
De hade massa tävlingar och
körde bl.a. Brasiljansk fotboll ;)

Idag ska jag till Norrvalla och se Joels fotbollsmatch. Sen ska jag hem till han.
Jag kan ju även passa på att berätta om imorgon. Då ska jag bl.a. till tandläkaren och sedan ska jag ta den andra sprutan mot livmoderhalscanser. Där emellan ska jag troligtvis till Bureskolan och hälsa på! Det blir säkert kul, att få träffa lärararna osv.


Ha en bra dag!
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0