view sourceprint?

En vanlig Onsdag..

Onsdagar är lånnggaaaa dagar! Först har vi röst och rörelse, vilket är rätt så kul. De roliga är att vi alltid gör nya saker och får t.ex. prova på dans, teater, kroppsspråk osv. Jag brukar tänka, det är inte alla som får prova på sånt och lära sig om sånt här. Jag får alltså göra roliga saker medan de andra har språk, så jag är himla glad att jag inte valde språk.
Efter r&r har jag hål i 3 timmar!? Vad ska man göra då? Jo, man kan väl fördriva tiden med att antingen gå på stan eller så kan man göra bort läxor m.m. men hur kul är det på en skala ett till tio? Aja, man behöver iallafall inte göra lika mke läxor när man kommer hem?
Sen hade vi matte, klassråd och ett grupparbete på svenskan. Plötsligt hade klockan hunnit bli fem i fyra, vilket betyder att skoldagen är slut. När jag kom hem var det mat direkt och sen har jag inte hunnit så mke mer. Sitter här nu och ska försöka jobba lite med grupparbetet.

Åhh, gruvar mig för imorgon, min klass ska nämligen springa 2000 m. Och jag har då inte den bästa konditionen just nu. Men jag får göra mitt bästa och nå mer än det kan jag inte göra!

tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0