view sourceprint?

Tack älskling för igår!(L)

Jag tyckte det var jätte trevligt! Vi gick mest omkring på stan i Umeå, men det blev ändå inte så mke shopping. Jag är tyvärr den typen som inte brinner så speciellt mke för shopping. Men jag hittade en mysig, stickad kofta som jag faktiskt har letat efter och en senaps gul halsduk, plus tre par sockar, som pappa ska få på farsdag. På dem står det "Pappa är bäst".=) Sen besökte vi även en chokladbutik som är 90 år gammal. Där köpte vi praliner och 70% choklad med hallon & björnbärs smak. Det smakade vi på, när vi kom hem till mig och ordnade en liten myskväll med film och tända ljus. Vi såg inte så mke av filmen, för vi somnade ganska fort. Haha, man blir verkligen trött av att gå på stan en HEL dag!=)


Här har ni en hel rad med bilder från igår och sånt jag köpt:

            
              

Puss älskling, du är finast i världen!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0