view sourceprint?

Fredag, bästa dagen i veckan!

Hann aldrig skriva igår. Så då skriver ja nu istället.
Igår var det Fredag. Bästa dagen i veckan!

  • Man vet att det snart är helg,
  • man har gjort klart alla läxor,
  • det är sköna säten i bussen på vägen hem,
  • oftast myskvällar med tjejorna eller med älsklingen,
  • plus allt bonus som händer under dagen.

Igår på skolan när vi skulle ha kost och träning, så hade vi afrikansk dans. Det var rätt kul, man fick verkligen överdriva och ta i så man började svettas massor. Inte nog med det. Jag har fått världens träningsverk i ryggen och rumpan. Haha, det var ju till och med jobbigare än arobics, ni som har provat på det kan då förstå hur jobbigt afrikansk dans borde vara.;) Men kul vare! Sen blir man ju såklart glad att man fått lite träningsverk så man vet att det gav något!



 


Efter skolan följde Joel♥ mig hem. Vi såg på Idol, och sen bastade vi. Myspys säger jag bara! Sen sovde vi gott och vaknade inte förren kl halv tio imorse. Det är så härligt med sovmorgon! Joel hade match idag i Umeå, lycka till älskling♥. Så han skulle iväg med bussen kring halv två. Men före det hann vi till Tallbacka där Juniorlaget hade hockey match. Bureå vann mot Burträsk med 7-2. På Tallis träffade jag även vänner. Hillevi och jag planerade kvällen och nu efter att jag har ätit ska jag vara med hon, Mia och kanske Kajsa. Vi ska ha skoj och bl.a. se titanic. Men nu ska jag gå och äta. Ha det bra! Tjjing!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0