view sourceprint?

Myskväll (L)

Hejsan! Just nu sitter jag hemma hos älsklingen alldeles själv. Väntar på att han ska komma hem från sin innebandy match. Då kan jag ju passa på att blogga lite.

Om jag ska berätta om dagen kan jag ju säga att den inte var så intressant. Vaknade halv elva. Hade inte ätit lunch och gjort mig klar förren kl 2. Sen så skulle jag städa mitt rum och det har jag typ hållt på med hela dagen. Jag kan lova dig att det var ett bombnedslag! Hann även göra bort 1 läxa av 4. Sen var det bara att göra sig i ordning, packa och snabb städa toan (mitt städ område där hemma, förutom mitt eget rum). Och nu sitter jag här framför älsklingens dator och gör inte så mke.

Kan ju berätta vad som händer ikväll. Vi ska bara ha en myskväll♥, hehe som vanligt kanske? Se film, äte pizza osv. Men först hade vi tänkt bjuda hem några, men då kunde ingen. Det var ju synd, men då sa vi att vi får ta det nån annan gång?


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0