view sourceprint?

Fredag 7 November

Ursäkta, dålig uppdatering. Men nu på vardagarna då det är skola så har jag inte tid. Eftersom läxor, träning och vänner går före. Eller jag menar, det känns viktigare att hinna med det i stället för att blogga. Det är säkert ändå ingen som läser min blogg? Haha, isåfall får ni bevisa det genom att kommentera nån gång då och då. Tack, på förhand! ;)

Den här veckan har verkligen gått fort! Redan helg? Ikväll ska jag iallafall träffa kusinerna och mormor och morfar. Vi ska spela boule. Haha, inte riktigt vad jag gillar att göra precis, men vad gör man inte för dem. Mormor fyller år och har gått i pension, så de är väl dom som har planerat kvällen. Efter boule ska vi till kusinerna och äta, umgås osv.
Men nu måste jag skynda mig och göra mig klar. Vi far snart. Pusshej!



J.B

Kommentarer
Postat av: J.B

Puss <3

2008-11-10 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0