view sourceprint?

Boring...

Hejsansvejsan! Sitter nu i datasalen och har inget att göra. Vi har ett långt hål, som vanligt? Nu har jag haft hål, tre dagar på raken, värt? I onsdags och torsdags var det 3 timmar och idag är det 2. Man blir så irriterad att man inte får typ flytta lektionen eller någonting. Så man kan fara hem tidigare? Okej det är ganska skönt att slippa lektioner, men samtidigt blir man alldeles rastlös och har inget att göra.
Aja, ändå sista skoldagen i veckan. Jag får se fram emot ikväll istället. Inte för att jag vet vad jag ska göra, men jag har säkert något jag måste göra eller så blir det att vara med några. Hare bra allihopa, kanske skriver ikväll!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0