view sourceprint?

Oj, vilken helg!

Oj, vilken helg, säger jag bara! Kan man vara med om så mke på så kort tid? Jag har nog det iallafall. I fredags så såg jag ju Idol och tog det lugnt som jag skrev i förra inlägget. Men i lördags, ja då hände det grejer!

Kl 11 på lördagmorgonen samlades mitt fotbollslag på Tallis. Där hade vi bilar och släp som skulle lastas med toapapper och hushållspapper. Kl halv 12 åkte vi iväg. Jag följde med i Vikens bil där även Fanny och Helena åkte med. Vi skulle till Sjöbotten och dela ut. Ingen av oss hittade i Sjöbotten. Vi for omkring i evigheter på smala, krokiga vägar och letade efter hus som inte ens hade husnummer? Det gjorde ju saken mke lättare? Nej, pga det, och för att vi inte visste vars vi skulle så tog det där alltså drygt 3 timmar! Inte kul! Dessutom så skulle ju jag iväg och se Joels match, hur skulle jag hinna? Men det löste sig. Jag blev skjutsad av mamma, men hann dock bara se en liten stund som var kvar av matchen.

Efter det blev jag och Joel hämtad av Alle. Vi åkte vidare till Skelleftehamn. Där blev det julbak och julbord med Joels familj och familjerna Koss och Phalberg. Mke trevligt! Sen där vid halv 11 gick vi hem och myste♥, men vi somnade nästan direkt. Helt slut alltså!

Idag, söndag, så skulle vi iväg halv 11 till Krister Lundgren och hans familj. Hans barn fyller 3 år. Sen har han en bebis på 6 månader, tror jag det var. Hur gosig som helst! Så där blev det kalas med tårta och allt. Tony, Joels pappa blev sugen på att dra förbi en sväng på julmarknaden på Bondstan. Så då följde jag och Joel honom. Det var rätt kallt ute, men som tur var så överlevde vi! Jag blev sedan hemskjutsad och älsklingen åkte iväg. Alltid lika tråkigt att säga hejdå.

När jag kom hem var det bara att peppa inför inneybandy matchen. Vi förlorade med 12-9, men vadå det var ju bara på skoj? När jag kom hem så var dörren låst. Jag gick för att hämta nyckeln på gömstället, men då var det ingen där? Lite sur jag blev! Som tur var kom familjen hem efter en kvart och jag kunde gå in och börja plugga på provet jag har imorgon. Jippie!??

Ja, nu orkar jag inte skriva mer. Och om du har läst allt det här då blir jag imponerad! Förlåt att jag skrev så mke, men vadå jag sa ju att det hade hänt mke i helgen? Tyvärr har jag inga bilder heller.


Ha de bra allihopa och hoppas ni
har haft en lika trevlig helg som jag!
Puss, sköt om er! ;*

Kommentarer
Postat av: Adina

Du var ju med mig på stan i fredags?=)

2008-12-10 @ 19:00:08
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0