view sourceprint?

Plus & Minus

Heej! Jag har inte skrivit på ett tag. Och istället för att skriva så detajerat tänkte jag göra en plus och minus sida för varje dag.

Jag börjar med torsdag:
Plus:
+ dundercupen hela dagen.
+ Älsklingen och hans klass hade klätt ut sig till pirater.
Och då hade han gjort en fejt tatuering på axeln.
Han hade ett hjärta där det stod "L" i. Det tyckte jag var
jätte gulligt och det gjorde mig så himla glad!<3
+ Joel kom och va med mig på kvällen.<3
+ nu var det bara en skoldag kvar efter denna!

Minus:
- vi förlora första matchen i dundercupen.
- jätte förskyld!
- kunde inte träna pga. förskylningen.
- hade fortfarande en läxa kvar.

Fredag:
Plus:
+ Inga riktiga lektioner! Bara se dundercupen
och julavslutning i aulan.
+ Jullov!!
+ Följde Joel på stan, sen hem till han.<3

Minus:
- fortfarande jätte försklyd!
- gjorde klart läxan hos Joel. Stackars älsklingen.

Lördag:
Plus:
+ sovmorgon!
+ bara tagit det lungt och julpyntat granen.
+ ska gå över nu till grannen och famlijen är där.
Dom har gjort julgodis och nu ska vi spela spel m.m.

Minus:
- Städat mitt rum och toan.
- Saknar älsklingen.<3
- Även idag väldigt förskyld, vilket betyder att jag inte kan
spela fotbollscupen imorgon. Är så besviken och arg!
För jag har verkligen längtat och tränat jätte hårt inför den
här cupen. Är det rättvis att man ska straffas för det då!? Svar, nej!



Pusshej!


Obeskrivligt hur mke jag älskar dig,
du är det bästa som hänt mig!
Älskar dig Joel Bohman!<3
080723

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0