view sourceprint?

Taggad, fastän jag är..

Onsdag idag, alltså en ganska lång dag, iallafall för mig. Jag går ju R&R och hade lektion medan alla som går språk var lediga och fick sovmorgon till halv 1. Så ja, jag fick vara nästan själv i 3 timmar eller jag hade tur att Joel kom och va med mig. Sen efter lunch hade vi matte, men då gjorde vi bara en grej. Man skulle gissa vems delar av ansiktet det var. Det var bilder på alla klasskompisar. Och det där tog typ 5 minuter så när vi var klara fick vi gå och se dundercupen (innebandycup på skolan för er som inte vet). Och den fortsatte vi och se även på svenskan.

Nu är det så här att jag och mina klasskompisar ska spela dundercupen imorgon. Vi ska möta SPFL2 och självklart vill vi vinna! Därför är jag taggad som tusan, fastän jag är förskyld! Ja, du hörde, inte kul att vara sjuk men jag vill verkligen spela så de är bara att bita ihop och köra! Kom igen nu tjejer, tagga!
 
Harehoj!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0