view sourceprint?

Sovmorgon

Skönt,
att ha sovmorgon på en fredag? Oja!
Och sluta tio över två? Oja!
Eller man har inte så värst roliga lektioner. Excel prov på datorkunskapen,
på svenskan ska vi träna på gramatik inför provet nästa vecka och på
engelskan ska vi skriva klart recensionen. Men sen, ja då bär det av mot stan.
Ska nämligen köpa julklappar i mängder! Har dock inte bestämmt mig
exakt vad jag ska köpa till alla, men jag ska nog komma på något.
Om inte nån av er har nått bra tips då?
Puss&Kram
Linn


Ungefär så skönt är det att ha sovmorgon. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Adina

Kläder &smycken går alltid. =)

2008-12-10 @ 19:01:43
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0