view sourceprint?

Nu har jag varit duktig!

Ja, som du ser har jag inte bloggat de senaste dagarna. Eller har inte riktigt berättat vad jag gjort. Tänkte berätta lite kortfattat om de tre dagarna som nu gått.

Måndag:
- Skulle läsa upp min berättelse på R&R. Och det kändes som det gick rätt så bra faktiskt.
- Sen hade vi matte. Då fick vi bara igen proven och sen fick vi sluta. Och jag kan säga att jag blev förvånad men samtidigt glad över resultatet. 
- Efter det hade vi LPL-prov (arbetssätt och lärande) och det kändes som de också gick bra!


Tisdag:

- Då hade vi klassamanverkan på idrotten med media. Vi körde smålagsspel typ innebandy, doppboll, vollyboll och basket.
- Vi hade ingen friluftsliv så då körde vi kost och träning istället. Först repeterade vi på pistvaktsdansen och sen så fick vi visa upp den för SPID1:orna. Haha! När det var klart fick vi lära oss en dans och vi skulle vara tomtenissar som dansade hiphop. Sen körde vi även karusellen! Efter det blev det knytisfika. Jag hade med mig kladdmuffins. Mums! Riktigt mysig och rolig lektion!
- På kvällen hade jag löpträning. Vi var bara 3 st!? Mke oroande med tankte på att det är 7-manna cup i tältet nästa helg. Men för mig gick det iallafall jätte bra! Sprang 4 km! Då kände jag mig duktig!

  

Onsdag:
- Idag har jag haft R&R i datasalen som vanligt.
- Sen det långa hålet på 3 timmar. Då satt jag och Jasmine och gick igenom Sv-provet. 
- Efter lunchen hade vi matte. Då såg vi nån film?
- Sen hade vi mentortid och då fick vi veta att vår svenska lärare hade farit hem, sjuk kanske? Det innebar att lektionen var inställd och vi skulle inte ha något prov. Dessutom slutade vi 2 timmar tidigare! Jippie! 
-  Och nu hela kvällen har jag städat och städat mitt rum osv. Jag trodde jag skulle hinna med läxorna, men nae så blev det inte för nu ska jag gå och sova. Det är ju en dag imorgon också!

Men visst har jag varit duktid? Sprungit, städat, gjort prov och allt! Tycker iallafall jag!


Sovgott! Kram(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0