view sourceprint?

Mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodå.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade något. I sånna fall höll jag det inte?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nejnej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Kanske inte någon som stod mig nära precis,
men jag vet vem han var.

5. Vilka länder besökte du?
Bara varit hemma i Sverige i år.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ny mobil och slippa vara förskyld hela tiden.
Sen finns det säkert massa mer, som jag inte kan komma på just nu.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Många! Men framförallt 23 Juli då jag och älsklingen blev tsm<3


8. Vad var din största framgång 2008?
Om jag får säga 2 st istället, så skulle jag säga: mina betyg jag fick när jag gick ut grundskolan,
dom var jag väldigt nöjda med.
Sen så har jag ju hittat världens bästa pojkvän!<3 

9. Största misstaget?
Finns säkert många, men minns inget just ju.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det kan man säga! Jag stukade foten 1 januari, inte så stor skada men ändå.
Det har ju som gjort att man fått svaga fotleder. Sen så har jag typ varit förskyld jämt!?

11. Bästa köpet?
Kan inte komma på något just nu.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Här måste jag nog säga kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja, massar! Sommaren, älsklingen, osvosv.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Även här finns det många låtar, men fraförallt
"I kissed a girl - Katy Perry" och "Winter - Joshua Radin".

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror jag har varit lite gladare. Lärt känna mig själv bättre och
har en pojkvän som gör mig väldigt lycklig, plus min familj och vännerna.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ta och njuta och ta tillvara på varenda dag! Helt enkelt leva livet, lite mera!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig och haft tråkigt.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag var med min mammas släkt. Hos kusinerna på mobacken.

19. Blev du kär under 2008?
Oja, och är fortfarande!<3

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Brukar inte följa någon serie så har faktiskt inget speciellt.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte. Gillar mindre kanske? 

23. Bästa boken du läste i år?
Eh, minns inte vad dom hette.

24. Största musikaliska upptäckten?
Har upptäckt många bra artister, som bl.a. Joel lyssnar på.

25. Något du önskade dig och fick?
Joel<3

26. Något du önskade dig men inte fick?
Vara frisk.

27. Årets bästa film?
Har nog sett många bra filmer, men kan tyvärr inte komma på någon.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Det blev väl kalas med släkten tror jag.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltså tjatigt men sant, att få vara frisk. Då hade jag kunnat träna och
allt sånt där som jag älskar att göra.

30. Vad fick dig att må bra?
Många saker, men speciellt älsklingen.<3

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

32. Vem saknade du?
Mina riktiga vänner.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat mycket nytt trevligt folk, men bäst är ändå Joel.<3

Kommentarer
Postat av: <3

Naaw :* Älskar dig :)

2008-12-29 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0