view sourceprint?

Fredagen den 12 december

Igår, fredag, var skoldagen rätt lugn. Först var det lucia i aulan halv 10. Alla musik estetare var med och sjöng. Dom var jätte duktiga! Sen hade vi datorkunskap, men då fick vi bara veta vad vi fått för betyg och inget mer. Jag kan säga att jag blev då riktigt nöjd. Sen var det tänkt att vi skulle ha svenska, men då blev det inget för vår lärare var sjuk. Och engelska behövde vi inte heller komma på. För vi gick till datasalen direkt efter vi hade ätit och gjorde klart vårat arbete på typ 5 minuter. Så då slutade vi efter det!? Jag väntade på några som skulle äta, sen for vi in till stan. På stan gick jag med Joel och försökte hitta julklappar. Det gick inte så bra, men då han for och mamma kom, så började jag hitta lite julklappar, som Joel och Adina ska få. Skönt att man börjar nästan vara klar nu!

På kvällen, kring Idol kom Joel hem till mig och vi såg såklart Idol, och sen såg vi en film. Just innan Idol utröstningen ringer Hillevi och undrar om hon kan låna mina skrillor och sen undrar hon om hon kan se lucian med oss i Burekyrkan. Så då begav vi oss dit och såg 94:ornas luciatåg. Riktigt mysigt och en del var rätt duktiga faktiskt! Sen gick vi hem och Hillevi spårade rejält, som vanligt? Men annars var det en rätt lugn dag tycker jag.




JoeL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0