view sourceprint?

Sammanfattning av hela veckan..

Ja, eftersom det är söndag i dag och därmed sista dagen på veckan.. så får jag väl ta och berätta vad som hänt för mig denna vecka. Måndagen minns jag inte så mke av, men Tisdag går ju inte att glömma! Då var jag nämligen med min älsklings Joel hela dagen!<3 Vi började med att fara till Bergsbyn och köra discgolf. Hm.. som jag var väldigt bra på...int!? Sen for vi till bergsbyn kiosken och köpte mjukglass och var även med varandra på kvällen.

Och nu var det slut på det roliga! På onsdagen märker jag att jag blivit sjuk och fick även feber på kvällen/natten. Dessutom skulle Joel jobba från onsdag till lördag och sova borta alla dom dagarna. Så ons, to, fre har jag inte gjort så mke, typ suttit framför datorn osv

Lördagen var däremot lite roligare. Då åkte vi iväg med familjen och en annan famlij till Fällfors. Där besökte vi Maravältan, som en jätte stor sandgrop. Väldigt häftigt faktiskt! Eller inte lika häftigt när man skulle gå uppför... det var hur jobbigt som helst!
    
Sedan åkte vi vidare till Fällforsen för att kolla om det fanns någon lax, vilket vi inte kunde se iallafall? Men då körde vi till campingen istället för att hyra två kanoter och en roddbåt, som vi åkte iväg med i älven.

       
Vi stannade på en liten strand och där började vi fiska. Jag fick testa pappas kastspö och på mitt första kast fick jag en rätt stor abborre, ca 3 - 3,5 hg. Sammanlagt fick jag fyra abborrar på en mycket kort tid, nästan alla vägde som den första, utom den sista. Den måste ha vägt minst 4 eller 4,5 hg! Jippie! Jag blev iallafall överlycklig och ville spara dem för att äta upp dom, men jag fick inte för pappa Sedan paddlade vi tillbaka för att äta middag och sen åkte vi hem igen. Dagen var inte slut för det! Grannarna som vi varit med hela dagen, kom hem till oss för att fortsätta ha trevligt!

I Söndags då? Jo, det var tänkt att jag skulle spela match, men jag var inte riktigt i form än för att spela, så då stod jag över. Men då fick jag vara med min älskling istället, som jag inte hade fått träffa på fyra dagar!<3 Vi myste och såg Bee Movie m.m. Puss på dig Joel(L) ;*

Hehe, det kanske inte blev så kort sammanfattning direkt,
men ni väljer ju själva om ni vill läsa eller inte.

pusshej;*
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0